Autor |
Wiadomość |
DUDSON
Gracz
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:48, 06 Maj 2008 |
 |
ja uwazam ze czary powinni moc wykonywac tylko mnisi i osoby, ktore maja przedmiot ktorym rzuca sie jakis czar, i umieja ten przedmiot obslugiwac...
|
|
|
 |
 |
|
 |
Dartius
Administrator

Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: was wytrzasnęli?
|
Wysłany:
Wto 21:09, 06 Maj 2008 |
 |
hmmm umiejętności magiczne posiada tylko wybrana grupa osób. Postacie "niemagiczne" nie są w stanie nauczyć się wykorzystywać tych zdolności więc poświęcają więcej czasu na swoje atuty(walka wręcz, łucznictwo itd).
Z drugiej strony magowie i inni inteligenci nie są przystosowani do walki w zwarciu oraz nie posiadają pewnego instynktu zachowawczego, dlatego próba uczenia się walki wręcz jest dla nich czystym samobójstwem. Mogą próbować ale nigdy nie dojdą do takiej wprawy jak postacie przeznaczone do tego( nie będą takich bonusów oraz możliwości co oni)
tak ja to widzę
|
|
|
 |
 |
DUDSON
Gracz
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:14, 06 Maj 2008 |
 |
no tak...niby masz racje...
tylko wlasnie ja wzialem pod uwage taka sutyacjw, w ktorej wojownik jakims sposobem nauczyl sie tego...np za pomoca czaru kogo innego...
|
|
|
 |
 |
Ero
Administrator

Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 21:24, 06 Maj 2008 |
 |
W mojej koncepcji wszystkie postacie w świecie miały by dostęp do magii . Każdy mógłby się nauczyć prostych czarów , dodatkowo np. wojownicy mogli by wykorzystywać KI do zadawania celniejszych , szybszych bądź też mocniejszych ciosów ...
|
|
|
 |
 |
DUDSON
Gracz
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:29, 06 Maj 2008 |
 |
wlasnie...ja myslalem o cym podobnym....chociaz wojownicy mogliby, za pomoca rzadko spotykanego i drogiego ekwipunku, wykonywac jakies czary ofensywne...albo umyslu, np. jednoturowy paraliz, choc to jest juz mocniejszy czar...
|
|
|
 |
 |
Dartius
Administrator

Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: was wytrzasnęli?
|
Wysłany:
Wto 21:39, 06 Maj 2008 |
 |
czyli istnieje możliwość "liźnięcia" obu stron pomiędzy relacją wojownik-mag.
Kiedyś myślałem nad tym. Czy w takim razie będzie możliwość stworzenia własnej klasy? Wojownik, który w trakcie przebywania z jakim elementalistą nauczy się paru rzeczy na pewno będzie próbował różnych koncepcji by udoskonalić swoje umiejętności przez wsparcie magią....
|
|
|
 |
 |
DUDSON
Gracz
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:41, 06 Maj 2008 |
 |
no tak, moznaby tak zrobic...tylko w takim wypadku osobnik niebylby ani dobrym wojownikiem, ani magiem...
|
|
|
 |
 |
Ero
Administrator

Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 21:45, 06 Maj 2008 |
 |
Dartius tak jak mówisz . Nie chcę robić klas jako tako ściśle ograniczonych . Każdy wojownik mógłby się nauczyć magii , ale nie zmienia to jego klasy .
Co do mieszania to tak , mag wojenny i inne wchodzi w rachubę .
|
|
|
 |
 |
Stolczyk
Administrator

Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cwiartki 3/4
|
Wysłany:
Śro 7:24, 07 Maj 2008 |
 |
albo zrobic jakiegos bufera co by chodzil z wojownikiem i powiedzmy przy potrzebie pomagał by mu czarami np:wiecej obrażeń, wiecej defa, wieksza zwinność wiecie oco mi chodzi
|
|
|
 |
 |
Ero
Administrator

Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Śro 14:14, 07 Maj 2008 |
 |
no tak ale to już odbiega od tematu . Buffer [ boże mmo .... ] to by była osobna postać . Chociaż można by np. wstawić jakieś impy[ czy coś w tym stylu ] które by właśnie tak pomagały
|
|
|
 |
 |
Stolczyk
Administrator

Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cwiartki 3/4
|
Wysłany:
Śro 14:52, 07 Maj 2008 |
 |
no nic nie poradze spieszylem sie do szkoly i nie moglem nic wymyslec tylko dalem przyklad
|
|
|
 |
 |
Dartius
Administrator

Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: was wytrzasnęli?
|
Wysłany:
Śro 14:59, 07 Maj 2008 |
 |
skoro zaczęła się mowa o buffach(omg xD) to jak będzie wyglądała możliwość ulepszania broni? Chodzi mi o jakiś "efekt specjalny" np: alchemik stworzy miksturę, która działa niczym smoczy ogień to czy jak poleje nią broń to przez jakiś czas powinna mieć ten efekt nieprawdaż? Bo mnich może przecież poświęcić broń by raziła "zło wszelakie".....
|
|
|
 |
 |
Ero
Administrator

Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Śro 15:05, 07 Maj 2008 |
 |
No tak , wszelkiego rodzaju poświęcenia oraz mikstury na pewno się pojawią .
Do tego jeszcze różnego rodzaju artefakty .
Jednak nie przewiduje czegoś , co występowało mi. w D&D . [ Tańczący i śpiewający miecz +6 xD ]
|
|
|
 |
 |
Stolczyk
Administrator

Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cwiartki 3/4
|
Wysłany:
Śro 16:21, 07 Maj 2008 |
 |
tańczący i śwpiewający no niezle mikstury... no mikstury powinny miec jakies dzialanie ;D cos kolo wlasnie takich jak wzmacnianie miecza czy cos w tym stylu
|
|
|
 |
 |
DUDSON
Gracz
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:08, 07 Maj 2008 |
 |
i mozna zrobic jakis eliksir, ktory po nalozeniu na miecz, a pozniej zetkniec sie z cialem wroga (dokladnie cialem, nei ubraniem czy cos w tym stylu) zadawalo byc przez kilka tur obrazenia wewnetrzne...sila zalezalaby od umiejetnosci wykonawcy mikstury i od tego jak mocno wbil sie miecz w cialo przeciwnika...
|
|
|
 |
 |
|